هرکسی با دلش زندگی می‌کند، نه با پول و ثروت و اموالش. چه بسا کسی گوشه یک خانه نمور، حال بهتری از یک پادشاه داشته باشد. علی هاشمی از همان آدم‌هاست. روایت این دست‌فروش باصفای مشهدی را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
کیلیان امباپه در آخرین روزهای تعطیلاتش به شهر کوچکی در فرانسه سفر کرده است.
پس از اعلام حمایت امیر قطر از پوتین، امروز هم شاه بحرین حمایت قوی منامه از رئیس جمهور روسیه را اعلام کرد.
متوجه شدند هم رییس بیمارستان ایرانی است وهم رییس دپارتمان جراحی و هم رییس آن گروه جراحی و هم سه نفر از جراحان گروه. همه هم فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ایران که در آمریکا دوره‌های تخصصی گذرانده بودند.
ژاپن در ادامه روند بی نظیر خود دست به یک کار بزرگ و تحسین برانگیز زد.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
اسطوره باشگاه رم هم در خصوص درگذشت سیلویو برلوسکونی صحبت کرد.
پوکر مهدی طارمی در استادیوم 22 ژوئن فامالیسائو نام او را وارد کتاب تاریخ و آمارهای ماندگار باشگاه پورتو کرده است.
ملکه انگلیس میراث بسیاری برای شاهزاده چارلز به جا گذاشت. این میراث علاوه بر ثروت هنگفت شامل تشریفات پر هزینه از جیب مردم هم می‌شود.
تیم‌های دنور ناگتس و میامی هست در دیدار نخست سری نیمه‌نهایی کنفرانس‌های غرب و شرق لیگ NBA حریفان خود را شکست دادند.
پادشاه اردن و ولیعهد سعودی در شهر جده عربستان با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردند.
عفونت‌های قارچی مرگبار مومیایی‌ها مطمئنا اتفاقات رایجی نیستند، اما بی‌سابقه هم نیستند. ۱۰ نفر از ۱۲ دانشمندی که در سال ۱۹۷۰ در گشایش مقبره پادشاه کازیمیر چهارم در لهستان حضور داشتند، در عرض چند هفته پس از این رویداد جان خود را از دست دادند و احتمالا در اثر قارچ رشد کرده درون مقبره و این تنها نمونه ثبت شده هم نیست.
امیرحسین زارع در‌حالی اولین اتفاق جنجالی سال را در کشتی رقم زده که پیش از این هم حداقل یک مورد درگیری در اردوی تیم ملی کشتی رقم خورده، ولی رسانه‌ای‌نشدن آن درگیری باعث بخشش طرفین در فاصله کوتاهی شد تا آن‌ها دوباره پیراهن تیم ملی را به تن کنند.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
در سال ۲۰۰۲، لتیزیا کماکان در یکی از شبکه‌های تلویزیونی اسپانیا مشغول کار بود و حتی تصورش را هم نمی‌کرد که زندگی اش چگونه دگرگون خواهد شد. پرنس فلیپ بعضی از گزارش‌های لتیزیا را در تلویزیون دیده و به او علاقمند شده بود. گفته می‌شود او بعد‌ها از یکی از دوستان خبرنگارش خواست تا آن‌ها را به همدیگر معرفی کند و از اینجا بود که داستان عشق پریان گونه‌ی آن‌ها آغاز شد.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
کانال مطالعات عمان با انتشار این عکس از سفر بشار اسد به عمان نوشت: هم تزیینات کاخ و هم فرش اثر دست هنرمندان توانای ایرانی است.
به همراه هم ۴ خیابان قدیمی تهران را می‌بینیم.
سردار نقدی گفت: در پزشکی قانونی انواع آزمایشات را که روی پادشاه هم انجام نمی‌دهند روی خانم مهسا امینی انجام دادند و تایید کردند که هیچ ضرب و شتمی در کار نبوده است.
سرهنگ انگلیسی به تایمز گفت که هری به همان اندازه که به خانواده‌اش خیانت کرده، به اعتماد ارتش هم خیانت کرده است. وی افزود: «به‌نظرم او کاملاً ساده لوح است. هیچ درک درستی از آنچه انجام می دهد و انجام داده ندارد.»
تویوتا لندکروزر را بسیاری از ما می‌شناسیم. اگر هم شناخت دقیقی از آن نداشته باشید، حداقل چندین بار نامش را شنیده‌اید. این خودرو در ایران طرفداران بسیاری دارد.
هم تیمی ها و حتی رقبای امباپه به واسطه درخشش خیره کننده این بازیکن در جام جهانی، به تمجید از او پرداخته اند.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
رئیس جمهور روسیه درگذشت الیزابت دوم، ملکه انگلیس را به چارلز سوم، پادشاه جدید این کشور تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ